Tuesday, February 24, 2009

true story no 28287186111

True story:


I also met a really evil blind guy.
Evil and blind are not easily combined i guess.. but he was a true dark lord.
I´ll try to draw something about this fella in the coming days.

Furhtermore:
- Should game design be of any interest to you, follow this link
- Just want to see a nice drawing? Here you go!
- Bolt is also more fun than i thought
- The new Punisher movie is not

4 comments:

Antje said...

toller neuer Titel... ich hab nur nicht ganz kapiert, warum Du die Lampe aus dem Trash gezogen hattest... aus Angst? Als Ablenkung? Oder kapier ich da was nicht?
Ganz lieben Gruß!
Antje

andreas said...

äääähhhhhm..
das war ne gruppe armenier!
und einer VON DENEN hat die lampe aus dem müll geholt.
nicht ich =(

Antje said...

hahaha,
hab ich jetzt auch kapiert, ich hab mich schon gewundert warum Du Dich mit Schnauzer malst...
ich hatte gedacht, die hätten Dich von hinten überholt... der Typ in der Mitte sah so ähnlich aus, wie Du Dich selbst immer karikierst.... hihi, sorry!

RAWLS said...

hahaha! So good! I love the upside down question marks on that one guy! I also am excited to hear more about this blind evil dark lord.